حدیث نور

سیاسی -مذهبی
شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

زندگی شهدا

مرگ را برای ما بد ترجمه کرده اند ولی ما برای این زندگی می کنیم که به دوران زندگی دوم خود که مرگ نام دارد برسیم .بنابراین مرگ آغاز زندگی جاوید ما است. شهید حاج مهدی عراقی

خاطره: از ویژگیهای شهید سرلشکر «مسعود منفرد نیاکی» این بود که همیشه در کنار سربازان خود بود. حتی در خط اول نیز به آنها سرکشی می‌کرد و به آنها روحیه می‌داد و مشکلات آن عزیزان را برطرف می‌نمود؛ لذا در میان پرسنل از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بود. در گرمای تابستان در کانکس او کولر روشن نمی‌شد. همیشه یک کلاه آهنی به سر و کلتی به کمر داشت. یک‌بار برای دقایقی وارد کانکس او شدم. گرما کشنده بود. گفتم: جناب نیاکی! تو چطور در این گرمای داخل کانکس، بدون کولر زندگی می‌کنی؟ با لبخند گفت: سربازهای من در خط، کولر ندارند. چطور وجدانم را راضی کنم به داشتن کولر؟ آنها وقتی به کانکس من بیایند و ببینند من هم کولر ندارم، با انگیزة بیش‌تری کار می‌کنند. در آغاز عملیات بیت‌المقدس،‌ هنگام مرگ فرزندش، به همسر خود گفت: «فرزندم کسانی را دارد که در کنارش باشند؛ ولی من نمی‌توانم در این بحبوبه جنگ، فرزندان سرباز خود را تنها بگذارم.‌»   شهید مسعود منفرد نیاکی
منبع : ر.ک: اطلاعات (30/2/88)، ص10
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۲
رضا صادقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی